Mörkläggningsgardinerna måste upp!

God Morgon allihopa,

Solen väckte mig (igen). Klockan sex den här gången.... sex?!?! Mörkläggningsgardinen måste verkligen upp nu! Jag är hur trött som helst men jag har väldigt svårt att somna om, speciellt när det är ljust i rummet, så istället sitter jag här med laptopen och bloggar och tittat på film. Vad händer hos er?

Snart kommer svaren från frågestunden upp också, låter det gå någon timme till så ni som fortfarande har frågor att ställa har fortfarande lite tid kvar. Varför har jag en frågestund då? Jo, för jag ser det som ett sätt för mig att låta er läsare få en bättre bild av mig, samt ett tillfälle för mig att ta reda på vad ni vill läsa om här i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0