12 timmar!!

Usel uppdatering idag men jag har precis kommit hem från en 12 timmars lång arbetsdag. 12 timmar!! Det är fan inte klokt egentligen... Tyskland och Finland mötte varandra idag på U-21:an. Tyskland vann med 2-0... YES!!!! Härligt! Vilket lag hejade ni på?

Min dag har som sagt bestått av jobb, och enbart jobb. Dock hittade jag och K bra platser så vi kunde se matchen samtidigt på storbildstv:n precis vid planen. Det är häftigt att jobba där faktiskt, riktigt kul och man får träffa mycket roligt folk!!

Imorgon blir det hur som helst till att dra ner till stan och hoppas att någon affär är öppen. Senare på kvällen blir det midsommarfest hos J. Jag hoppas många kända ansikten dyker upp där!! Ska bli så kul!!!

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0